3-fika

Nu är det 3-fika och jag har lyckats ta mig igenom alla föreläsningar utom en, och den är på engelska. Kul.

För att prata mer hästrelaterat så har jag börjat kika på lite tävlingar som är nu i vår och vilka som skulle kunna passa mig och Donna. Har hittat 3st som känns lockande så ska se vad Camilla säger om det. Är även sugen på ett nytt tävlingsschabrak till dressyren, det jag hade förra året har så otroligt svårt att ligga intill hästen. Just nu verkar det vilja flyga iväg som vissa har kommenterat, haha!

Så jag är lite sugen på detta (rödsvart!):


Vad tror ni? Skulle det passa mig och Donna på tävlingsbanorna i år? :)

Kommentarer
Postat av: hennyy

göre :)

2011-02-16 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback