2 veckor är alldeles för länge!

Om ca en timme far jag till stallet och förbereder för kvällens lektion med barngruppen. Nu är det 2 veckor sedan jag hade dom sist och det känns hemskt! Det är så mycket övningar, tips och råd som jag vill ge och lära ut till dom. Senare ikväll ska jag ta mig tid att göra en planering för resten av terminen, för nu har jag faktiskt avslutat mitt heltidsvikariat.
Så i 9,5 vecka har jag pluggat heltid och jobbat heltid + en hel del stall. Så ska man räkna på det har jag haft sisådär 30 timmar/dygn istället för 24. Det ska bli så otroligt skönt att få fokusera på skolan ett tag nu och verkligen vila ut sig. Kvar på skolan är det ca 3 månader, TRE MÅNADER?! Tiden går otroligt fort, tyckte nyss att jag läste att jag blivit antagen!

Nej, ska nog försöka få i mig något så jag inte går hungrig på stallet. När jag blir riktigt hungrig blir jag ett äkta fuxsto. Oj, en egenskap som jag och Donna har gemensamt!


Två PMS-kärringar till fuxston?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback