Storm överallt

Helt ärligt. Vi bor verkligen på fel sida om Själevadsbron. Precis som överallt annars i vårt avlånga land så har stormen härjat som jag vet inte vad under natten och morgonen. Jättekul när man har altanen utanför fönstret med plasttak. Yippie. Vaknade en hel del under natten av dörren som slogs igen inne i huset, strömmen som gick med ett brak och det vanliga; blåsten och trädgrenar som slår mot taket. Jättekul. Behöver jag säga att det bara är överhörnäsvägen som inte har ström i Själevad? Nej, jag tänkte väl det.

Klev upp till slut, fortfarande ingen ström. Ett träd på baksidan har gått av, nästan så att jag vill döpa stormen bara för det. Till Gunnar eller nått, det vore något det! Eftersom vi inte hade någon ström så blev det inte någon frukost hemma heller så vi drog till UH i stan och åt frukost där. Inte illa! Strömmen är i alla fall tillbaka och jag har tvingat familjen att spela sällskapsspel. För det tycker jag att man ska göra på julen.

Ska försöka ta en otroligt snygg bild på vårt avhuggna träd också som dog inatt. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback