Luciashow

Lite sent, men bättre det än aldrig. I helgen kör vi grymmaste showen någonsin på ÖOR med temat "det bästa från 200-talet". Det säger sig själv, vi kör de bästa numren som genomförts under 10års tid. Dagens show var helt magiskt, shit. Jag kan inte ens föreställa mig hur grym morgondagens show blir.

Jag kommer ge allt, 110% och mer. Min sista Luciashow. En resa kommer att ta slut för min del. I 6års tid (om jag inte har helt fel) har jag hållit i trådarna för denna show och det är med stolthet jag ser tillbaka på åren som gått. Och det är med energi, glädje och motivation jag ser fram emot morgondagens show. TAGGA!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Showen idag var fantastisk! Första gången på 10 år jag sett en lucia show på ÖOR och jag ångrar verkligen att jag inte gjort det tidigare

2011-12-11 @ 02:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback