Fullt upp som vanligt

Slänger in ett inlägg så att alla vet att jag lever.
  • Har fått jobb till 8 januari, känns riktigt bra. Dags för pengarna att rulla in lite mer stabilt igen.
  • Avslutning med barngruppen idag, eget inlägg om det kommer senare.
  • Hans, Julia och Borg är de bästa som finns. Äkta vänner står kvar vid ens sida när man faller, håller ens huvud högt och får en att stå på benen igen.
  • Tillbringar eftermiddagarna med Hans och F.R.I.E.N.D.S., guld värt!
  • Borrar in näsan så ofta tillfälle ges in i Lusens man, bara för att han är han och gör mig lycklig.
Så är läget just nu.
Pratade med en i stallet idag som frågade om jag hade fullt upp och var ok. Jag svarade javisst och förstod inte alls vad hon menade. Då förklarade hon att det går en massa rykten om mig bland hästmänniskor som läser min blogg, som för det vidare till andra och allt blir inte som det är. Därför tänker jag klargöra allt väldigt tydligt nu på de funderingar som kom upp:
  • Ja, jag avgår från U-sek i januari.
  • Ja, jag sitter kvar i T-sek vid förtroende från medlemmarna.
  • Nej, jag tänker inte flytta. Inte före sommaren i alla fall, vad som händer sedan vet jag inte.
  • Ja, får jag ihop pengar och får möjlighet tänker jag resa så mycket som möjligt.
  • Nej, jag tänker inte sluta med hästar. Vem kan tro det?! HELT ÄRLIGT?!
Så. Nu hoppas jag att det inte går fler rykten. Kom igen, ni är vuxna människor. Kom fram till mig direkt och fråga istället för att gå runt och undra, förstora upp det hela eller göra det till något det inte är. Det gör mig mycket gladare än att höra att folk går runt och pratar. Skärp er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback