För mycket tar för stor plats

Vet inte vad jag ska skriva. Kom på ett otroligt smart och rätt intressant inlägg på löpbandet tidigare idag men just nu känner jag att det är för mycket känslor som tar plats att jag inte vet hur jag ska kunna få utlopp för dom. Snart kommer en del dörrar att stängas och jag kommer att öppna en del nya. Vad som finns bakom dessa dörrar vet jag inte men jag kommer att öppna dom för min egen skull och sätta mig själv i första rummet. Jag hoppas att jag lyckas hitta vägen dit och att jag orkar ta mig fram till målet.

Shit, nu blev det en hel del djupa funderingar och ord. Men ibland måste man skriva av sig för att kunna vidga synen på det hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback