Dressyrträning

Idag blir sista dressyrträningen för Camilla med Lusen för detta år. Av någon anledning är jag sjukt taggad, mer än vanligt! Trots att jag knappt ridit Lusen varannan vecka (ofta 3-4 veckor mellan ggr) för Camilla så har vi tagit oss mycket, mycket längre än jag trodde. Han är mer stabil, jag är mer stabil och lyckoruset är ett faktum varje träning. Iih, haha. Känner mig som ett barn på julafton! Ska bli kul att se vilken känsla som kommer att infinna sig idag! :)

Känns faktiskt riktigt bra att jag har bilder från denna träning. Det gick inte alls bra överhuvudtaget förrän sista minuterna. Då har jag något att se tillbaka på och se hur långt vi har kommit sedan dess! Detta var i juni i år.
Foto: Malin Nordin

Kommentarer
Postat av: Karin

sv: Jappjappjapp! Upp och ner under bryggan nedanför du ;D

2011-12-21 @ 13:41:56
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback