Dagens skörd

Känns som att jag knappt har gjort något idag men ändå har jag hunnit med en hel del. Har bakat 2 olika sorters julfika, har kört igång oändligt många tvättmaskiner med tvätt från Luciashowen och smörjt 2st träns. Nu när jag skriver det känns det inte så mycket trots allt... Usch, gillar lediga dagar men ändå inte. Nej, imorgon blir det nog gymmet en sväng, köpa julpynt och sedan några timmar på stallet. Så ska lediga dagar spenderas. Om man inte blir inringd på jobbet vill säga. Jag hoppas lite i smyg att jag får vara ledig några få dagar till.

En del av dagens tvätt. Bl.a. blev detta tvättat: 5 schabrak, 1 huva, 2 ridbyxor, stallskorna, gympaskor och en hel hög kläder från spex m.m. Sa jag att jag gillar röd/svart utrustning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback