Vad har jag gett mig in på?!

I veckan diskuterade vi som rider i tävlingsgruppen vilka program vi ska rida på hemmatävlingarna 20-21 augusti. När jag sa LB:3 och LA:3 frågade dom om jag hade tittat på LB:3an. Då jag skakade på huvudet skrattade dom och förklarade vad som var med.

Här kommer svårigheten: 15m volt i galopp, avbrott till trav på spåret, snett igenom och innan man kommit ut till spåret fatta ny galopp.

Och jag som trodde att LA:3an skulle vara det kluriga programmet...

Nästan hela programmet, sista bilden på översta raden till andra bilden på nedersta är den kluriga delen. Bild lånad av stallbacken.com, vilket är den bästa sidan för att hitta alla dressyrprogram! :)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Då måste man komma och kolla :D

2011-08-07 @ 16:37:37
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: amanda f

det kommer gå bra dedär!

2011-08-08 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback