Tävling 20/8 dressyr Donna

Ja, vad ska jag säga? Är otroligt besviken på denna start så det finns inte. Inget blev som jag ville och allt bara blev kaos. Från början var det sagt att vi på bana B skulle rida fram på ponnyframridningen så jag skrittade dit och red fram. Tyckte att det var väldigt konstigt att inget annat hästekipage var det så bad en kompis gå och kolla. Jag skrittade fram och började trava och Donna kändes riktigt, riktigt fin! Men tydligen så var vi på fel framridning så jag stressade runt travstigen på en spänd Donna som tyckte det var läskigt att vara ute själv. När vi väl hamnade rätt var både jag och Donna stressade så det blev bara pannkaka av alltihop vilket vi tog med oss in på banan båda gångerna. Blä.

Vi siktar på att ta revansch på finalen av Nolaskogscupen 4 september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback