Outfit till mig och hästarna

Outfiterna gjorda av Viktoria :)

Omdöme: Snygg och stilren utrustning, schockemöhle är ett plus då jag älskar deras schabrak! Hjälmen är också ett plus, gillar den grymt mycket! Precis som du själv sa, det är inte den färg jag hade väntat mig :) Älskar hela outfiten i sig men tror helt ärligt inte att det passar på Lusen tyvärr. Donna skulle passa i det bättre, haha! :)


Omdöme: Älskar färgerna! Brunt och limegrönt är en underbar kombination och hela outfiten faller mig absolut i smaken! Scapa har utstickande och urläckra schabrak och luvor vilket passar mig som vill synas ;) Detta är absolut något jag skulle kunna tänka mig att införskaffa! Dock byta ut hjälmen mot hjälmen i första outfiten. Det bästa är att denna outfit passar både hästarna! :)
Måste inflika att jag älskar att du tog just DEN bilden på mig och Donna... Hahahahaha!


Vill du göra en outfit till mig och hästarna? Maila till [email protected] :)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Kul att du gillade dom!

Gjorde dressyr till Lucifer och hoppning

till Donna, och bilden... Ja jag tycker den var

riktigt hoppig hahaha! :D

2011-08-05 @ 21:53:03
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback