Onsdag 3 augusti - Dag 3 igångsättning Donna

Skritt 30min + 10-15min trav

I skritten fortsatte jag jobba volter men la till serpentiner och mer rakställda vägar för variation och hjärngympa (för både ryttare och häst). Mjuk, mycket energi och vändbar är bra ord att sammanfatta skritten! Traven fungerade sådär, tror att både häst och ryttare är lite loj sedan gårdagen... Början gick sådär, inget samarbete mellan oss men till slut lossnade det någorlunda. Red lätt ca 10min och varierade mycket volter och raka spår även här. La in mycket skrittpauser också för att vi skulle orka, haha. Därefter kände jag att jag ville testa nedsittning för att se var vi var någonstans. Mycket jobb, svett och energi krävdes för att få det att fungera! Ett varv i höger varv var det bästa vi fick till, resultatet är bilden nedan! :)

Imorgon fortsätter vi jobba med samma sak och lägger till lite galopp!

Foto: Malin Nordin | Jag älskar bilden! Ignorera min sits utan titta på Donna istället! :)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

synd att det vackra huset kom med! red förbi när ni

red, älskar din piké den är fett snygg, är den ny? :D

2011-08-03 @ 22:37:27
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback