No I don't think he has a clue

Kom hem från styrelsemötet strax före 21.00. Har hunnit skrivit en trevlig text som ska vara med i programmet under helgens dressyrtävlingar. Som tävlingsledare ska man tydligen skriva några väl valda och trevliga ord och hälsa ryttarna lycka till. Grymt blev det i alla fall. Hoppas jag..

Själv avslutar jag kvällen med ett glas juice i mitt rum som inte är så mörkt som bilden visar. Jag skyller på att webcamen tycker att jag lyser upp bilden tillräckligt.

God natt alla där ute som kan vara upp i några timmar till.
Psst! Jag har förberett ett inlägg till er imorgon på förmiddagen med bilder från issjön på Island! Snäll jag är va? Va? Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback