Fredag 12 augusti - dressyr Donna

Gårdagens lektion blev dressyr med programträning inför kommande tävlingar. Några av oss i tävlingsgruppen tävlar imorgon (söndag) och några nästa helg på hemmatävlingarna.
På framridning kändes Donna så otroligt fin! Mjuk och följsam med energi och svung i steget! Helen blev lite chockad också, haha. Jag har börjat hitta känslan för när jag måste påminna Donna om att behålla energin = behålla formen istället för att sitta och åka tills formen försvunnit innan jag gör något. Testade på någon förvänd galopp också och det satt som en smäck!
Jag red som sagt igenom LA:3an och det gick riktigt, riktigt bra! Några små ryttarmissar bara, mestadels i hörnpasseringarna så nu vet jag vad vi måste träna på nästa vecka. Det känns faktiskt jättebra inför tävlingen, allt stämmer och känns så bra! :)
Så här glad blir Donna när jag poserar som jag vill!
Foto: Malin Nordin

Kommentarer
Postat av: vicky

haha söt du är pernilla! :D

2011-08-13 @ 17:00:01
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahah man blir så glad av att se dig! :D

2011-08-14 @ 00:53:16
URL: http://rebeckawiklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback