ZzZzZz... Jag är vaken!

God morgon!
Hade fullt upp igår; jobbade på morgonen, pluggade på förmiddagen, for till Malin och bakade kladdkaka på eftermiddagen, tränade på kvällen och däckade sedan i soffan runt 8. Trodde att det skulle bli en lugn dag men icke.

Idag blir det inte heller lugnt. Vid 11 far jag till stallet för att rida ut på Lusen med Helen och en av Nokotahästarna som hon har tagit till ridskolan för miljöträning. Ska bli spännande och se hur hästen beter sig och rör sig! Supermysig och sällskapssjuk är den i alla fall, blev presenterad för den igår när jag svängde förbi en snabbis på ridskolan!
Möte med skolan vid 14.00 med nya projektgruppen. Hoppas på att det är människor med samma mål som jag så att vi kan arbeta bra och effektivt tillsammans. Därefter möte ikväll på ridskolan inför Hästivalen.

Mycket att göra, lite tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback