Ponnyakuten på DVD

Många av er har säkert redan sett det men nu finns säsong 1 av ponnyakuten ute på DVD. Jag är nästan sugen på att köpa den då jag tycker den säsongen var riktigt bra! Upplägget av avsnitten kändes bättre och det viktigaste är att man får se mer av jobbet med problemlösningarna. I säsongen som går nu tycker jag att det är för mycket visning av det som är runt omkring, prat med deltagarna och aktiviteterna dom får göra. Jag vill se mer av när dom försöker lösa problem, framstegen och framförallt mer av hästarna! Förhoppningsvis är det inte bara jag som tycker det och att produktionen tar med sig det till nästa säsong.

Vad jag har hört av nästa säsong så kommer det ske några positiva ändringar! Bl.a. att man nu får vara upp till 16år för att få söka. Dom uppmanar särskilt barn med ridskoleponnyer/hästar att söka. Ja, man får söka med hästar i år också! Ska bli spännande och se nästa säsong occh dess deltagare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback