Möte och skratt

Dagen har spenderats framför datorn 09.00-17.00, kul liv. Så är det om man pluggar distans på heltid. Gör inte det.

Efter det blev det möte med hemsidegruppen och det känns som att det kommer att bli riktigt bra när allt är klart! Vi fortsätter jobba och hoppas att vi kan experimentera fram riktigt bra designidéer! Därefter följde Malin med mig hem, åt middag och skrattade om allt mellan himmel och jord. Bl.a. det vi filmade sisådär 01.00 i lördagsnatt, Divans koanimationer och min snygga avfallning av Donna. Ibland kan livet verkligen bjuda på roliga stunder!

Imorgon väntar alldeles för mycket för min del. Klippning vid 10.30, möte med skolan 14.00 och möte med T-sek 18.15. Jippie. Det där i mitten kunde jag gärna ha hoppat över. 8 veckor kvar. Jag hoppas att jag pallar det och kämpar på för jämarns vad stolt jag kommer att bli när jag har klarat det.


Visst är den fin min avfallning? Speciellt mitt ben och Donnas bakben. Vilket konstverk! Eller ska man säga konstvärk?

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAH FY FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN DÄR BILDEN xD

2011-04-12 @ 00:22:36
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback