Jobb och teori

Just nu är jag på jobbet och torkar antagligen golv eller nått annat fiffigt. Jobbar till ca 13.00, sedan hem och äta lunch och därefter möte med skolan 14.00. Känner att det här är mest en påminnelse för mig, haha. På kvällen blir det stallet som vanligt, dock ingen ridning ikväll då det är teori! Såhär ser tidsschemat ut;
  • 18.00 Hästhantering och hästens beteende
  • 19.30 Tömkörning och ridlära
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå på båda eller bara en. Den första kommer jag definitivt att gå på då jag tycker att det är intressant ämne. Hoppas på lite nya tips, idéer och tankar då jag själv inte har så mycket kunskap inom NH. Då menar jag NH som står i böcker med repgrimma och sånt. NH i vardagliga livet hoppas jag att jag har kunskap om. Och ja, jag tycker det är skillnad på det då jag har sett båda delarna utföras. Men båda är bra för samma sak; stärka kommunikationen och förhållandet med hästen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback