Inget tävlande i år

Det blir inget tävlande för mig och Donna utanför klubben i år. Skit tråkigt rent ut sagt. Men vad ska man göra när man själv inte har bil med dragkrok? Jag vägrar köra andras bilar med släp på grund av skaderisken; händer det något ska det hända på min egen bil och ingen annans. Inte har jag råd att köpa egen bil heller, inte nu när jag pluggar och endast är vikarie. Så vi får helt enkelt sikta på dressyrtävlingarna i augusti som är på hemmaplan. Enda lokala tävlingen i år. Fan så surt det känns.
Fin, fina Donna. Inte rätt att hon inte ska få komma ut, hon är värd att visas upp.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hur mycket kostar det att köpa en dragkrok till bilen då? :) Det fick vi göra med vår Audi, annars hade vi inte heller kunnat dra. Vissa bilar kan man göra så med, andra har det imonterat ;)

2011-04-25 @ 21:30:25
URL: http://jacobssona.blogg.se/
Postat av: Lisa

Går det inte att samåka med någon annan ur tävlingsgruppen? :) om ni har en transport som kan ta två hästar vill säga

2011-04-26 @ 00:45:55
URL: http://lindbergl.blogg.se/
Postat av: amanda

vi hyrde alltid bil innan vi köpte ny, dvs förra året :) inte så fasligt dyrt om man inte far och tävlar varje helg då...

2011-06-05 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback