Helgen som gått

Som jag skrev i fredags; hela helgen har spenderats tillsammans med Malin och vi har haft en förbaskat bra helg måste jag säga!

Fredag
For till Malin på kvällen. Vi blev tjocka av godis och dricka och somnade som små barn på soffan efter halva filmen.

Lördag
Malin kom hit på dagen. Vi fixade och trixade lite med en uppgift som vi har fått. Det slutade med att vi glömde bort tiden och stressade iväg till Cape, lasta Bosse och sedan ut till ÖOR. Jag filmade när Malin hopptränade för Pia och det såg riktigt bra ut i mina ögon :) Dock tyckte Bosse att det var oförskämt små hinder.
Kvällen spenderades återigen med dricka, godis och den nyfunna vänskapen chips. Vi lyckades se en hel film för att sedan omedvetet somna till bonusmaterialet. Det fula var att ingen av oss fattade att vi faktiskt somnade...

Söndag
Vaknade upp hos Malin strax före 12. Det roliga i det var att båda hade vaknat tidigare under morgonen och försökt väcka den andra med konstiga ljud, vilket misslyckades och vi somnade om. Vid 1 var vi ute på Cape där vi hade en hel del intressanta diskussioner om mockning medan vi mockade. Därefter red Malin Bosse och jag fotade. Sisådär 240st bilder blev bra. Därefter drog vi till ridskolan där hon red knas-Divan och jag filmade. Haha, mycket söta filmklipp finns från det ridpasset!

Det var min helg. Punkt.


Malin och Bozze i lördagz. Finfina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback