Fortsättning följer

Jättekul med fler åsikter om ämnet! Men som sagt, jag jämför inte sporterna i sig mot varandra utan de människor och personer som är involverade i det hela och deras agerande. Det jag mer ansåg om själva skitsnacket i fråga (då det verkar vara det som ni läsare reagerar på) är att andra sporter kan lära sig hur man bemöter idrottarna på ett bättre sätt istället för att smutskasta dom. Jag har hört skitsnack både om lagsporter och individuella sporter så jag anser att jag kan jämföra det så. Dock har jag aldrig hört något sådant om ridsportens prestationer.

Som sagt, skrev även att ridsporten är hemskt gällande skitsnack bakom ryggen på varandra. Tror att jag tänkte men glömde skriva att där har vi hästmänniskor en hel del att lära istället. Förhoppningsvis växer skitsnackarna upp, mognar till och tänker en gång extra innan de kläcker ur sig något olämpligt utan några som helst fakta bakom nästa gång.

Är det någon därute som vill fortsätta diskutera det hela så tar jag gärna det till diskussion utanför bloggen :)


Bild lånad från Svenska ridsportförbundet.

Tävlingar utan dyngkastningar är något ridsporten måste ta på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback