3 hästar på 1,5 timme

Dagens träningspass var dressyr med syftet att rida olika hästar och känna av deras svagheter och styrkor. Vi började med att rida våra "egna" hästar och jag var väl inte direkt jättepepp på hästbytet. Chockerande nog har Donna aldrig gått så bra som hon gjorde nu. Svarade mjukt framåt och bakåt, superfina övergångar, något sisådär i vänster galoppen, superfin i höger galopp, SUPERFIN i skolorna och skänkelvikningarna! Formen höll sig även i vänster varv där vi har jättesvårt och jag var så stolt att jag satt och log som en tönt resterande tid på hennes rygg!

Det enda jag har att kommentera om de andra ritterna är att jag är så äcklig stolt över mig själv men inte igen.


Foto: Emelie Forsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback