Lite små saker att ta upp

Har inte hänt så mycket sedan sist. Kvällen har spenderats åt att sitta i styrelsemöte en del timmar, var hemma runt 22.00. så är en aningen mör. Tur att man inte jobbar imorgon utan bara har studier att ägna sig åt. Och självklart min barngrupp!

En rolig nyhet är att jag kommer att gå ungdomssledarkurs genom Mittsvenska ridsporförbundet i höst! Har velat gå kursen sedan jag kom med i U-sek (sisådär 5 år sedan?). Det bästa är att vi är 5st från klubben som far iväg, då blir det genast mycket roligare! Förresten så är Lusen världens mysigaste ponny för er som inte visste det.


Det verkar som att min kategori "Hästar och ryttaare som jag beundrar" verkar vara uppskattat. Roligt enligt mig!


Nej, nu blir det nog sängen och en halvt välförtjänt sovmorgon. Måste upp vid 09.00 för att fara iväg till chefen och prata jobb. Sedan blir det till att fara mot frisören och klippa bort lite hår. God natt!

Kommentarer
Postat av: scba

värsta är ju att vi missar km :/

2010-09-08 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback