Helgens ULK

På fredagkvällen styrde vi bilen mot Östersund vid 20.30 tiden. Ca 01.00 var vi framme på Wången efter lite snurrande och letande, haha! Till slut somnade vi i alla fall och 09.30 var det fika för alla deltagare! Kursen innehåll mycket föreläsningar, diskussioner och arbete om bl.a. barn, ungdomssektioner, hur man är en bra ledare, brandsäkerhet i ett stall m.m. Vissa delar vara mycket intressanta måste jag säga! Denna kurs var roligare än vad jag trodde att den skulle vara! Att vi från ÖOR sedan hördes och syntes mest av alla har ju inte med saken att göra...


Imorgon far jag till Linn och Isafold, förhoppningsvis kommer lite bilder sedan också!
Och som vanligt har jag min barngrupp på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback