God morgon!

Jag kan inget annat än säga att jag hade världens tur imorse. Runt 09.00 tiden drog jag mig ut på en supermysig promenad och nu börjaded det ösregna. Och jag som hae funderingar på att dra mig ut mitt på dagen. Men det blir inget! Har ingen stor lust att riskera att bli sjuk just nu, det har jag inte tid med.

Fick en kommentar igår om att Donna skulle ha gått lektion igår så hon kan inte vara halt. Nej, det stämmer för hon har inte varit det under hela tiden heller. Men det känns lite konstigt ändå, jag hoppas att hon går någon lektion ikväll så man får se hur hon beter sig. Hoppas att hon är fräsh, saknar att sitta på hennes rygg!

Dagens planer:
  • Göra klart 1 skoluppgift och påbörja en annan
  • Förhoppningsvis hälsa på Linn och säga hej till Isafold
  • Dressyrlektion ikväll, vilken häst jag har vet jag inte då vi troligen byter ikväll. Kanske Ramera igen?
  • U-sek möte innan dressyrlektionen
  • Om jag hinner, pyssla med Lusbus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback