Dressyrpass med världens bästa

Jag kan inte säga annat än att denna ponny slutar aldrig upp med att förvåna mig. Så otroligt underbart fint han gick och jobbade på tror jag inte han har gjort på lektion på jag vet inte hur länge. Till och med galoppen var lugn och sansad, han arbetade under sig och utan att dra iväg för att orka. Han kämpade på till 100% och jag är så otroligt stolt över honom. Enda nackdelen var att han var så otroligt spänd från början och när jag försökte sitta ner i traven och arbeta honom. Så det blev lättridning genom hela passet och jag tror att det var det han behövde. Dock så kom busponnyn fram på slutet när vi skulle avsluta passet. Näst sista galoppen gjorde han en Lucifer-explosion och fick både mig och Malin att brista ut i skratt! Världens bästa ponny!


Foto: Malin Nordin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback