Bertihträning dag 2

Jag kan inget annat säga än att jag svävar på rosa moln. Underbara ponny, så otroligt fint han gick idag! Så mjuk och samarbetsvillig har han inte varit på ett bra tag kan jag säga! Jag tyckte han var nog mjuk från början men på slutet var han så mjuk som en häst kan bli. Jag är fascinerad, hur kan ponnyn gå så bra när han mest går nybörjarlektioner annars? Han arbetade på superfint i alla gångarter och orkade till och med korta upp sig vissa stunder i galoppen. Så stolt!

Berith berömde honom otroligt mycket, hon trodde att han kunde bli en superfin dressyrponny med lite styrka. Vet ni hur glad man bli av att höra det? I alla år jag har ridit honom så har de flesta varit emot oss och nu är det någon som tror på oss!

Underbara ponny!



Foto: Rebecka Borg


Kommentarer
Postat av: L

bara en fråga, kan du inte förklara det där med att folk varit emot er bättre? alltså hur du fått den uppfattningen? för jag har inte vad jag kan minnas märkt av det nångång :)

2010-09-19 @ 18:54:11
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback