Barngruppen rider serpentinbågar

Jag kan inte annat än säga att mina barn är grymt duktiga! Idag gick vi igenom serpentinbågar för första gången och på slutet var det så otroligt bra! Från början var det väl lite sisådär med vägarna men när dom väl förstod hur det skulle gå till som klarade alla av att trava det klockrent! Märks det att jag är stolt över mina barn?
Sedan fortsatte vi med galoppen och det går bara bättre och bättre, snart kan dom nog alla galoppera runt på fyrkantspåret!


Donna-status: Fortfarande ofräsh, gick ingen lektion idag. Och vi som ska rida Berith-träning till helgen. Dålig planering Donnis, dålig planering....

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon skulle ju ha gått på lektionen efter min, alltså borde hon ju vara ohalt åtminstone?

2010-09-16 @ 00:20:46
Postat av: Zarah

Å jag som skulle göra de med :( hade fått plats lörda sönda men jobbar tyvärr :(

2010-09-16 @ 06:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback