Önskelista

Det var några dagar sedan jag skrev här nu känner jag men det är inte så lätt att komma på något att skriva när man inte har varit bland hästarna. Igår var det styrelsemöte med stora styrelsen så jag spenderade kvällen uppe i cafeterian hela kvällen. På torsdag blir det möte med U-sek med massor av planering inför Halloween och Lucia! För det tänker ni väl inte missa?

Jag och Linn har planerat att fara ner till Hööks någon dag framöver men det dröjer nog ett bra tag till innan det blir av. Allt handlar självklart om pengar. Egentligen skulle inte jag ha något problem med det men när man ska dra iväg nästa år till andra sidan jordklotet så måste man spara för att ha råd!

Så jag gör som alla andra och publicerar en önskelista i väntan på att få åka ner till Sundsvall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback