Hoppclinic med Lucifer

Dagens teori på ridskolan var en hoppclinic där vi instruktörer skulle visa upp vanliga fel som man gör i hoppningen. Vi skulle visa upp de vanligaste felen ryttarna gör på barns vis och det var det roligaste jag gjort någonsin! Vi har så otroligt duktiga instruktörer som verkligen kan bjuda på sig själva och vilka ponnyer vi har! Den som säger att vi har dåligt ponnymaterial kan slänga sig i väggen för nog har vi bra ponnyer alltid! Privatponnyer skulle nog inte tåla allt det vi gjorde idag men det gjorde våra ridskoleponnyer och som dom ställde upp! Jag säger då det, ÖOR är på väg upp igen!

Hade jag inte litat blint på Lusen hade jag aldrig gjort det jag gjorde idag. Ramla av vid uppsittning, noll kontroll på kroppen i skritt och trav, en massa tjut och tjoho när han gick lite snabbt något steg, mantag och blunda i anridning mot hinder m.m.
Underbara ponny, ställer upp i alla lägen!

Kommentarer
Postat av: julia

haha ! ja du var ju roligast av alla enligt mig och mina kompisar :P

2010-10-15 @ 14:07:40
URL: http://liiivsnjutarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback