Spöklik helg

I helgen har det varit Halloween på stallet. Vi i U-sek + de som går ULK samlades vid 17.30 för förberedelserna och vid 18.10 hade alla deltagare anlänt. Kvällen började med middag i form av tacos som följdes upp av lekar. Därefter väntade spökslingan som tyvärr bara hälften av deltagarna vågade gå. Kvällen fortsatte med film, lekar i ridhuset och ännu mer film och lekar. Jag somnade vid 2-tiden och vad jag kunde få fram på morgonen hade den sista somnat runt 03.30. Trots det var det ingen som var supertrött vid 10.00 då väckningen var vilket jag tycker är rätt otroligt. Jag undrar hur många av deltagarna (och arrangörerna för den delen) som redan har somnat...

Vilken tur att jag har sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback