Öhum, var är jag?

Jag ber om ursäkt än en gång för dålig uppdatering men när man knappt hinner med att sitta ner och andas en stund så blir det jobbigt att blogga också. Hade ju lovat ett inlägg i söndags men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Planen var att fara till stallet för att pyssla med Lusen, inget annat. Jag fastnade inne på Pia-träningen och hjälpte till som banpersonal, otroligt givande att se vad tränaren ser och förstå vad hon menar! Sedan smörjde jag sadel och träns då en fågel viskade i mitt öra att det var löshoppning kl. 19.00. Tror ni att jag kunde hålla mig? Icke! Det blev till att stanna kvar på stallet till strax efter 21.00 och sedan bums i säng.

Igår och idag har jag ägnat förmiddagarna åt jobb och eftermiddagarna åt att skriva hemtenta. Ikväll är jag vikarie för ponnylektionerna, ska bli otroligt roligt att få ha dom grupperna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback