Mysstund i stallet

Strax före 14.00 idag fick jag en väldigt stor längtan efter stallet så jag bytte om och drog iväg bra sådär. Efter helgens träningar med Donna var Lusen något sur och tyckte inte alls att jag förtjänade någon uppmärksamhet när han inte fått det i helgen. Dock tyckte han att det var väldigt mysigt med ompyssling i ett lugnt stall så han gav med sig väldigt fort! Borst och mys i 1½ timme sådär! Hur ofta hinner man med att bara vara i stallet? Och så pass länge? Inte är det ofta men så förbannat mysigt!

Börjar bli väldigt mycket text och lite bilder på bloggen känner jag.
Är det någon där ute som är intresserad av filmer från träningar, tävlingar m.m.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback