Långkväll på ridskolan

Som jag skrev i tidigare inlägg har jag varit vikarie för 3 ridlektioner ikväll, alla ponnygrupper. Rörelsen som skulle tränas på var skänkelvikning för alla 3 grupper, dock olika övningar för att gå igenom rörelsen då grupperna är på olika nivåer. 2 av grupperna fick träna på rörelsen längs ena långsidan i skritt med travarbete på andra sidan. Sista gruppen gjorde skänkelvikning till X och sedan tillbaka ut till spåret, resterande del av ridhuset tillbringades till övergångar.

Tyvärr orkar jag inte skriva mer utförligt just nu då jag seriöst håller på att somna. Imorgon väntar jobb på förmiddagen, tentaskrivning på eftermiddagen och teorilektion på kvällen. Lycka till att hålla energin uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback