Sista lektionen för terminen

Igår var det sista lektionen innan jul och vi avslutade det med att rida barbacka. Som alla vet så betyder det skavsår för min del och det med råge... Sår som varar och blöder lite om vartannat är inte så mysigt som det låter...

Hade i alla fall Donna och fy f*n vad bra hon gick! Tror inte att det har gått så bra någon gång den här terminen, allting bara klickade! Övergångar, igångsättningar, halter, skänkelvikning, volter, öppna och ja allt! Världens underbaraste häst! Kan inte beskriva det så mycket bättre, fy vad jag önskar att någon hade filmat!


Sedan ett tips också, dessa underkläder är det bästa som har hänt mig tror jag! Dom kommer jag att köra på i fortsättningen för om jag inte får skavsår med dom efter 12 timmar i sadeln i 5 dagar så kommer jag nog inte få det en timme på hästryggen heller! Varför tänkte jag inte på det tidigare?!

Finns att köpa på hööks.se för 139kr/st!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback