Morgondagen

Imorgon börjar jobbet igen, jobbar heltid mån-tors och sedan 5,5timme på fredagen så det känns som en bra vecka! Som tur är så slutar jag vid 14.00-15.00 på dagarna så då jag slutar tidigt kommer det bli uteritt på Lusen (vilket innebär mån och ons). Resterande dagar blir det nog dressyr i ridhuset då det inte känns sådär jätteroligt att rida ut i kolsvart mörker.

Reflexskydden och reflexvästen är på stallet och ländtäcket är nytvättat och hänger och torkar. Imorgon får jag nya pannlampan så vi kommer i alla fall att synas när vi är ute! Dock har jag absolut ingen aning om var min reflexbrösta har tagit vägen men förhoppningsvis så täcker pannlampan upp det. Ska bli spännande att se hur pigg han kommer att vara efter 4 dagars vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback