Juldagen


Världens sötaste ponny på julafton!


Julafton är nu över och precis som förgående år gick det alldeles för fort för att man skulle hinna med. Jag hade en väldigt mysig julafton igår med föräldrarna, morbror, kusinerna och mormors kusin. Mycket skratt och mycket mat! Haha, känner att det kommer blir jobbigt på måndag att börja jobba med all denna mat i bagaget...

Jag är glad att jag inte hade någon häst att rida ut på igår, eller att jag inte hade tid rättare sagt. -26 grader är inget att hurra för direkt, frös bara av att hälsa på hästarna igår! Idag blir det en lugn dag, lite mer av Sunes jul blir det nog nu på dagen och sedan kommer farmor och farfar för att fira jul. Vilket betyder mer mat....

I hästväg fick jag i år i paketen en supersnygg röd ridväst från Jacson, två böcker, stövelstrumpor och en träningshelg för Berith! Vad fick ni för något i hästväg?

Kommentarer
Postat av: Alva♥

söööt ! brrr ,ser lite kalt ut du !

2011-09-07 @ 22:32:25
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback