God jul alla läsare!



God jul alla läsare! Såhär söt var Lusens mule idag när han fick sin julklapp! 1kg morötter som han fick dela med Donna och dom slank ner utan protester. Faktum var att Donna såg förbannat söt ut när hon stod och bad om mer genom att sträcka fram mulen och lägga huvudet på sned, haha! Önskar verkligen att jag hade haft kameran då! Jag kan ju inte säga att det var varmt att fota utan handskar, innan jag for ut visade termometern på -26 grader och jag bor ca 1km från stallet så det var nog lika mysigt där.
Och nej, dom fick halva julklappen i hagen och halva ligger och väntar på dom inne i krubban när dom kommer in!

Om lite mindre än 1 timme börjar Kalle Anka, julens viktigaste del! Förutom julbordet och chokladen såklart, det är nog det viktigaste. Om man inte räknar med julmyset med hästarna...
Sedan kl. 21.00 på SVT1 är det Svensson Svensson, det är faktiskt snäppet bättre än Kalle Anka. Det kändes lite som en synd att säga det där... Det är traditionen i vår familj och släkt, att se de programmen. Sedan kan det blir lite vad som helst mellan maten, chokladen och den sociala biten.

Nu ropar mamma att jag ska fara och hämta en släkting, skriver mer ikväll och berättar om de bästa julklapparna! Självklart är dom de hästrelaterade!

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

GOD JUL!

2011-08-16 @ 15:46:34
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback