Fullt ös medvetslös

I torsdags hade vi cavaletti, jag red Ninor. Kände att jag hade mer koll på knapparna och vad jag skulle göra redan från början. Han var kanonfin under uppvämningen och det kändes superbra! Tills vi skulle rida caprillibana...... (eller vad det nu heter). Då brakade det lös och Ninor tänkte ta hela banan på samma gång om han fick bestämma. Dock förstod han inte riktigt att han var tvungen att koncentrera sig för att det skulle bli rätt så det tog ett tag innan han förstod konceptet. Formen? Nä, vad ska den vara bra för när man ska skutta?

Så tänkte vi. Eller i alla fall han. Jag hängde mest bara på.
Jätte nöjd över uppvärmningen och studsserien. Resten var mest "hej och hå vad det går du".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback