Dan före doppardan!

Idag är det dagen före julafton. Fick lite panik igår då jag upptäckte att jag saknade några julklappar i säcken så drog med mig Patricia på stan idag och inhandlade det sista. Har några julklappar kvar att slå in och några att märka upp. Älskar att handla julklappar, eller i alla fall om man vet vad man ska köpa. Annars är det mest jobbigt.

Det är på julafton man vill ha egen häst. Rida ut barbacka tidigt på morgonen barbacka med bjällror, tomteluvor och julsånger. Jämarns vad jag saknar det. Hade den möjligheten för några år sedan då man hyrde hästarna över julhelgen, dock var den inte särskilt mysig då ponnyn tyckte det var roligare att få psykbryt varje steg istället för att njuta av ridturen....

Kommentarer
Postat av: Sara

Kiamba tyckte det var mysigt när vi var ute för ett par år sen. Men så är hon aningen stabilare än buslus kanske ;)

2010-12-23 @ 21:18:17
Postat av: Ida

men jag hade ju häst över att låna ut. såg du inte det på facebook :)

2010-12-23 @ 21:54:19
Postat av: L

iår var man absolut inte sugen på att rida ut. -30, fyfan :D

2010-12-25 @ 04:00:07
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback