Avslutning med barngruppen

Idag var sista lektionen med barngruppen. Eftersom det var sista gången så fick dem önska vad dom ville göra. Dem skulle galoppera och hoppa och det fick dom göra. Började med att värma upp i trav några vändor för att få igång både ryttare och ponnyer. Sedan fick dem för första gången galoppera allihopa längs fyrkantsspåret (4st). Dem var superduktiga och skötte sig riktigt bra!

Sedan fortsatte vi med travbommar för att få in sitsen och sedan höjde jag upp sista bommarna till ett litet kryss. Ponnyerna travade lätt över det och tyckte att jag var supermesig. Till slut fick i alla fall 2 av dom känna på ett litet skutt och alla skötte det som om de aldrig gjort annat!

Kommer att sakna min barngrupp under juluppehållet, då ska jag passa på att skriva planeringen till nästa termin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback