Hästbloggen är startad!

Jag har tagit mig i kragen, suttit vid datorn i sisådär 2 timmar och fixat med denna blogg och nu är den GODKÄND i design. Absolut inte klar men någorlunda ser den väl ut.

Det som kommer att skrivas i denna blogg är:

  • Träning och tävling med halvblodsstoet Donnadine
  • Bus, skoj, ridning och kärlek med ponnyn Lucifer
  • NH-träning med islandsstoet Isafold

Förhoppningsvis så kommer det att bli mycket roligt att läsa, både seriöst och oseriöst! Det kommer även komma presentationer av alla hästar så att även dom inte som inte vet vilka de är får en aning.


Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Yey, tummen upp!:D:D

2010-08-07 @ 22:12:29
Postat av: Sara

Yeah ;D (y)

2010-08-07 @ 22:32:10
URL: http://bettanlover.blogg.se/
Postat av: Linn Kristoffersson

Blir skitbra det där, men ska det inte stå 'nh-träning' och senare ridning med flisan? :-D

Det tycker jag! :)

2010-08-07 @ 23:53:53
Postat av: Linn igen

Jag gillar förresten att man ser att du är så avslappnad o mjuk mot hästarna på bilderna, det tycker vi om <3

2010-08-08 @ 00:08:50
Postat av: Ida Andersson

Fin blogg:)

2010-08-09 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback