Tillbaka efter 3 dagars sängliggande

Ja, jag lever mot alla odds (känns det som). Jag har då inte haft något flyt sedan i torsdags. Allt kändes bra i ryggen under onsdagen men på torsdagen snurrade allt och nacken var inte att leka med. Så fort jag vred den eller tittade ner så smärtade det så äckligt mycket. Tog en ipren och sov i bilen ner till Sundsvall och hoppades på mirakel. Skulle göra en njurundersökning där nere och allt gick hur bra som helst. Jag köpte ett nytt träns till Donna som vi skulle ha haft på tävlingen nu i helgen. När jag kom hem däckade jag totalt i sängen och har legat så tills idag.
Symptom: feber runt 40%, utslag över hela låren + under fötterna + händerna + överarmarna. Händerna stelnade ihop så har inte kunnat använda dom normalt förrän idag. Skitkul... Det bästa av allt är att läkarna har ingen aningen om vad jag har fått för något så det blir till att dra ner till hudläkaren i Sundsvall och kolla upp det. För det är inte små utslag om vi säger så...
Nacken behöver jag nog inte ens nämna hur ont den har gjort, men nu är den så gott som bra och då får jag dras med nästa skit istället. Jippie.

Här är tränset som jag och Donna kommer ha på dressyrtävlingar framöver :)
www.hooks.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback