Terminens första U-sek möte

Idag hade vi i ungdomssektionen första mötet för terminen. Enligt min uppfattning känns det positivt och alla verkar ha laddat om krafterna under sommaren för att göra det här till en kanonbra höst på stallet! Halloween i slutet av oktober och Luciashowen i början av december, det missar ni väl inte?
Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket om vad vi planerar men jag ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer! Bl.a. kommer jag att lägga ut affischerna till båda arrangemangen när det blir aktuellt!


Ingen hästkontakt idag, skittråkigt. Lusbus och Donnis går lektion och Isafold myser nog med matte senare ikväll. Jag får nog nöja mig med en hästbok eller film. Eller varför inte läsa lite bloggar eller kolla in annonser? Hm.. Svårt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback