Inte som man vill att det ska vara

Dressyrlektion idag igen på Donna. Början var ok, mitten något bättre men slutet total katastrof. Jag gjorde mitt bästa, hon gjorde sitt bästa. Varför känns det så som att man inte duger? Nej, den känslan är då inget som jag rekommenderar. Jag menar, båda har varit på sommarlov från ridningen i ca 1 månad och båda har tappat formen. Självklart kan vi inte prestera på topp direkt, vi kan inte gå lika bra som innan sommaren. Men varför kan då alla andra gå så bra? Vad är det som gör att jag och Donna inte kommer igång lite snabbt? Jag vill inte skylla på ryggen, men den har nog en del med det hela att göra.

Jag vill bli frisk. Jag vill bli hel. Och det nu.
Jag vill kunna prestera på topp. Jag vill kunna plocka fram Donnas bästa sida. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback