Fullt upp!

Känns knappt som att man har hunnit med att andas idag! Jobbat 06.30-15.00 och sedan haft lektioner på ridskolan 16.00-20.00. Som om inte det vore nog har jag suttit och jobbat med företaget i ca 1 timme nu också...

Lektionerna gick bra idag! Har haft 3st extra som vikarie då ordinarie ridledare var borta. 3st nybörjarlektioner, körde samma upplägg på alla. En liten bana med slalom, en stor volt och halter. Beroende på hur bra koll dom hade fick dom trava olika övningar också. På slutet gjorde vi även en massa balansövningar som alla tyckte var lektionens höjdpunkt tror jag!
Sista gruppen som är min egna fick även testa på att galoppera för första gången! Dom har blivit så otroligt duktiga att jag spricker av stolthet! Nu kan dom trava och styra riktigt bra och alla var kalasduktiga när vi galopperade!

Hinner inte med någon presentation av en häst idag, tänker sova alldeles strax för att orka med morgondagen. Imorgonkväll blir det ridlektion för min del! Får se hur det går med ryggen...



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback