Dagen i ord

Efter att ha jobbat 06.00-14.30 drog jag iväg till en naprapat som kollade igenom ryggen och knäckte till den + massage. Så jävla underbar känsla efteråt, ryggen kändes 100% igen och jag längtar till nästa vecka då jag ska på återbesök! Nu kanske ryggen kan bli bra igen..

Sedan var det bara att styra bilen mot ridskolan då jag följde med nya huvudinstruktören på hennes lektioner och hjälpte till. Från 16.00-21.00 stod jag inne i manegen och ni kan tänka er hur ryggen kändes efteråt... Nej, värmedyna 30min har gjort susen!
När det gäller hästarna verkar alla vara lite halvt sega efter sommarlovet trots igångsättningen förra veckan. Jag hoppas att det blir lugna lektioner i veckan så att både hästar och ryttare får komma igång efter uppehållet.

Imorgon blir det till att köra tillbaka staketet som vi lånat till hopptävlingar ÖOR hade på Solänget förra helgen. Förhoppningsvis får man en lugn kväll efter det.



Fråga till er läsare:
Är det något speciellt ni vill läsa i bloggen eller något jag ska ta med? Tips, länkar, frågestund m.m.?

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

jag vill ha allt! :D

2010-08-10 @ 20:20:28
Postat av: Olivia W

Jag skulle vilja ha lite mer bilder,

annars är bloggen "T O P P E N"...

Skulle också vilja ha lite tips på hur man rider,hästsjukdomar och hur man ska få perfekta bilder på hästar :)

2011-07-30 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback