Anmäld till 2 tävlingar

För någon minut sedan anmälde jag mig och Donnadine till 2 tävlingar nu i augusti.
  • LB:2 på ÖOR's Lok/Reg dressyrtävlingar för häst 21 augusti.
  • LB:1 och 80cm på ÖOR's sommarcupen omg. 3

Varför jag väljer att starta endast 1 klass på de större tävlingarna är för att vi knappast kommer att hitta formen innan dess och min rygg lär inte vara i toppskick tills dess. Samma anledning till den lägre klassen i hoppningen andra tävling. För mig känns det bättre att ta det lugnt nu i början på hösten då hästarna kom tillbaka från betet förra fredagen och hinner endast gå 2 veckor på lektion innan tävlingsstart. Då kan vi ge 110% på den klassen och ha roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback